torsdag 15 juli 2010

Smultronstället

Idag gav jag mig upp kl 7:15. Elliot fick mat, sen gjorde jag oss i ordning och vi gav oss ut på vår dagliga promenad :) Idag var det svettigt och varmt. När vi kom hem tog Robert över Elliot och jag hoppade in i duschen.

Vi gjorde oss i ordning, gav Elliot mat, sen åkte vi mot Söderköping. Elliot sov nästan hela resan. När vi parkerat. Tog vi vagnen och gick mot en park mit i cetrum med en massa olika rosenbuskar. Där satte vi oss och jag gav Elliot mat i skuggan :) Mysigt värre. Efter det fortsatte vi mot Smultronstället. Vi fick stå i kö en liten stund innan vi fick gå in :)Elliot skötte sig exemplariskt :) Harn var så snäll så och låg mest i vagen och jollrade :) Vi fick byta blöja 2 gånger. Innan vi åkte hem mötte vi min käre bror med flickvän. Han bor ju i Söderköping. Det var trevligt och de fick se Elliot för första gången. På vägen hem sov Elliot igen :)

När vi kom hem åkte vi förbi Karpgatan en sväng. Sen vidare till affären. När vi kom hem dök Bosse och Erik upp. Vi grillade lite :) Sen klippte jag Bosses hår, så nu är han fin till helgens festligheter.

Nu blir det nog snart sängen, är en dag i morgon också :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: