onsdag 28 juli 2010

Guldlock

Vaknade efter en skön sovmorgon :) Sov ända till kl 10, men då var det någon annan som ville att jag skulle gå upp. Zeus hade hoppat upp och puffade mitt ansikte. Han spann riktigt högt, så det blev att ligga och gosa med honom innan jag gick upp.
Idag har jag varit en sväng på stan. Har fikat med min kära kusin :) Vi tog en lunch på Kaffe Kannan. Deras kycklingsallad är ju gudomlig. Hennes Selma fick en doppresent av oss eftersom vi inte kunde närvara på namngivningenn.

Och nu i kväll har jag äntligen tagit mod till mig att färga håret. Det var väldigt nervöst ska jag tala om, var ju hundra år sen som jag sysslade med färgning och helblonderingar. Men det gick faktiskt riktigt bra :) Så nu är jag mig själv igen :P Är kanske lite gulare ton än vad jag brukar ha, men det skiljer så lite, så det kommer nog blekas med tiden. Så jag är supernöjd! Känns riktigt skönt att vara sig själv igen.

Jag säger som jag sagt flera gånger, men denna gången menar jag det helhjärtat:
-Jag ska aldrig mer färga håret mörkt! Aldrig någonsin!

Skickar med en bild på resultatet av håret :)


Det var allt för mig idag :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: