onsdag 14 juli 2010

Shopping

I morse gick Robert upp kl 4:30 och gav Elliot mat, sen gick jag upp 7:15 och då var det dags för mat igen. Efter maten tog vi oss vår dagliga promenad jag och Elliot. Idag blåste det rätt så friskt, så det fläktade skönt. Efter promenaden väckte jag Robert som tog hand om Elliot medans jag gjorde mig i ordning. Under tiden hann Elliot få magknip :( Stackar, han bara skrek och grät... Är så svårt att hjälpa honom, men tillslut gav det med sig.

Jag tog cykeln in till stan :) Det hade jag längtat efter! Så skönt det var att cykla och vinden blåste i mitt hår :) Idag skulle jag få lite egentid att gå på stan och kolla lite.

Postade lite paket först, sen gick jag runt lite. Köpte min första grej på Lindex barnavdelning. En jättesöt rutig skjorta med långa ärmar som man kan kavla upp med en liten fluga till. Så nu kommer Elliot vara hur fin som helst till bröllopet vi ska på i September :) Sen vidare till H&Ms barnavdelning. Där fann jag desto mer. Bla:

* 2-pack bodys
* 2-pack byxor
* 2-pack mössor
* 3-pack dregellappar
* 2-pack linnebodysar
* 1 ljusgrå stickad kofta med knappar

Sen gick jag ner en våning och köpte mig lite rouge :) Sen gick jag vidare till Vero Moda och fyndade mig ett långt ljusgrönt linne för 50 kr på rean. Som hittat :) Sen cyklade jag hem.

Till eftermiddagen åkte vi ut och handlade lite av varje på Kvantum.

Det var min dag det :)

I morgon ska vi till Söderköping och Smultronstället :) Bara vi 3, mysigt värre :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: