torsdag 8 juli 2010

Jisses

Nu var det riktigt länge sen jag skrev fick ja se. Har inte haft tid att sitta här och uggla när det är så fint väder.

Men jag kan ta en kortis av vad vi har gjort:

I måndags köpte vi en hamock och en solsäng till mig :) Roberts farfar var på besök och fick jordgubbar och mjölk.

I tisdags var jag och Robert barnfria i 5 timmar. Elliot var hos sin farmor och farfar. Vi firade att vi varit gifta i 5 år för att när den dagen är, kunde vi inte få någon barnvbakt, så vi firade lite tidigare istället. Vi firade genom att åka på picknick :) Jättemysigt verkligen, men saknade min lilla pluttiplutt. Han hade skött sig bra hos farmor och farfar.

I går låg jag och solade i min nya solsäng medand Elliot låg i vagnen som var i skuggan :) Robert städade sitt garage. Till eftermiddagen åkte vi till Karp. Robert skulle hjälpa till att flytta ett skjul. Till kvällen kom Pimpen.

Idag har jag först gått en morgonpromenad med Elliot :) Sen vart det solsängen i några timmar. Robert och jag turades om att ta hand om Elliot. Och nu i kväll har jag försökt rensa ur min garderob igen... är inte lätt alltså. Har nog köpt på mig lite förmycket kläder :S Men så säger jag ju alltid och gör om det igen. Så det är väl så det ska vara :) Ska hur som helst lägga ut en massa på tradera i morgon tänkte jag, så får vi se om jag får några pengar.

Nu i kväll när vi skulle gå på en promenad med Elliot, följde Nissan med oss. Vi kunde bara gå till kapellet, för då kom det ut en katt som var lite läskig.Vi hade tänkt gå en längre runda men det var bara att vända och gå hem igen. Det märktes att Nissan inte varit på Pipers Gata innan... Hon följde oss som en liten hund hem igen :) Sötnöt till katt :)

Nu har jag vattnat mina blommor och inväntar att få ge Elliot sitt nattmål.

I morgon blir det en tur till jobbet och hälsa på, ska bli spännande :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: