fredag 23 juli 2010

Bröllopsdag

I natt var det jobbigt. Robert lanar för fullt med grabbarna kex och jag och Elliot låg och sov nere i sovrummet. Elliot vaknade kl 3 och skrek oavbrutet och helt hysteriskt. Det var 27 grader i rummet, lite för varmt och kvavt tror jag. Så jag gick ut med honom på verandan en stund. Robert kom med flaskan och så matade han honom. Sen vart det tyst och han somnade om igen. Vaknade kl 6 igen, tog upp honom och la honom i vår säng. Vi sov vidare till kl 7:30.

Jag gick upp och gav Elliot mat. Sen var det full rulle innan Robert vaknade. När Robert vaknat och ätit frukost, gav vi oss i väg till affären.

När vi kom hem lagade jag middag. Det blev pannkakor :P Sen ställde jag mig och lagade kladdkaka med vispgrädde för att fira dagen till ära.

Vi firar 5-årig bröllopsdag idag :) Det har gått sjukt fort tycker jag, känns som vi gifte oss i går :)

Nått kul som har hänt är att Elliot nu mer är stadigare i huvudet. Han håller det helt själv när man bär honom :) Sötnöt.

Är så glad för min lilla familj :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: