fredag 30 juli 2010

Män och deras leksaker

I natt vaknade Elliot kl 2:55 :/ Trött som jag var gick jag upp och stoppade in nappen i munnen. Då sov han lite till. Vaknade igen kl 3:35 Så det var bara till att göra mat. Gav han mat och la honom i sin säng igen. Han sov till kl 5 sen fick han ligga hos mig. Då sov han till kl 7 sen började han pipa och sparkas med benen. Då var det bara att ge sig upp och fixa mat igen.

Robert var inte hemma. Han hade åkt hemifrån kl 4:30, för att sitta och köa utanför Telias butik. Han ville så gärna ha sen nya Ipone telefonen. Först hade han tänkt att köa vid kl 7 men jag sa att det var bättre han åkte tidigare. Och tur var det. Han, Adam och Bosse stod först i kön :) Så de fick alla varsinn. De såldes bara 8 st telefoner. Knepigt kan man tycka.... Så nu har jag ett stycke lycklig man med sin nya leksak :)

Och jag får hans gamla Iphone, men inte förrens i morgon :)

Vi har varit en sväng till Karp med. Det blev lite fika och prat.

Annars har vi inte gjort så mycket mer idag. Jag känner hur tröttheten börjar komma ikapp mig :/ Blir kanske att lägga sig tidigare idag.

Om min hals är bra i morgon kommer jag få ge mig ut på min efterlängtade promenad :) Hoppas! Hade inte ont förut idag, men nu känns det lite svullet igen när jag sväljer ;/ Jäkla skit!

Puss och hej!

Inga kommentarer: