onsdag 21 juli 2010

I goda vänners lag

Idag skulle jag haft sovmorgon, men kunde inte sova längre än till kl 9 :S Jag och Elliot gick vår dagliga morgonpromenad. Efter den fick han mat och jag gjorde mig i ordning.

Tog bilen hem till Jossan. Vi skulle träffas lite och äta lite god lunch. Jossans kompis Erika kom föbi en sväng med sin dotter som bara är 11 dagar yngre än Elliot. Men det var endå väldigt stor skilland mellan dem. Elliot var mycket större och längre. Vi fick kycklingsalllad till lunch, det var smaskens :P Egenodlad sallad till råga på allt! Runt kl 15, tog vi bilen hemåt.

När jag kom hem skulle jag ställa mig och göra ananaspajen som vi skulle ha med till Anders och Jenny, men fick se till min besvikelse att creme fraisen var slut hemma :( Men Robert var snäll och åkte iväg för att köpa ny :) Så det blev ett bak tillslut. Vi passade på att ge Elliot mat innan vi åkte.

Det var mysigt med lite grillat i gott sällskap :) Elliot var ju inte på sitt bästa humör, men det gick. Verkade mest som att han hade lite svårt att komma till ro och somna. Han var hur trött som helst.

När vi kom hem därifrån passade vi på att bada Elliot lite. Och bada verkar han tycka är skönt, för han bara skrattar och plaskar med benen :) Sötnöt. Nu ligger han till sängs och jag ska slå in lite traderapaket som jag ska skicka i morgon.

I morgon blir det spännande, då ska vi till Bvc. Det är vägning och mätning som står på shemat. Riktigt spännande :) Får se om de kan göra något åt hans lilla tårkanal i ögat med som inte vill ge med sig... Efter Bvc blir det att åka till Eva en sväng :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: