torsdag 29 juli 2010

Halsont och regn

Fick sovmorgon idag med :) Sov till kl 10 ungefär. Det var inget kul väder idag inte... Duggregn och grått.

Idag har jag mest bara plockat här hemma, styrt lite och vattnat blommorna. Just nu är Robert och köper tak på Beijers. Vi ska alltså lägga nytt tak på vår veranda någon dag då det INTE regnar, när det nu blir....kanske när solen tittar fram igen.

Min hals bråkar :( Har snart haft ont i en vecka.... Vill ju kunna gå ut på mina promenader igen. Visst kan man gå fast man har ont i halsen, men grejen är ju den att jag kan inte bara gå i lugn takt utan jag måste gå fort och då går pulsen upp och då kan det bli farligt.... Men jag får väl se det som ett uppehåll och det är ju bra det med i bland. Låta kroppen vila lite :)

Elliot verkar vara på gott humör idag :) Han jollrar och vevlar med armar och ben för fullt. Förut när han skulle få sin mat, somnade han så jag fick killa honom under fötterna så han kunde äta upp maten. Så söt så. Han har även kommit på att det är kul att stå upp i knät och gärna hoppa lite. Och det är ju rena rama träningspasset. Är ganska tungt att lyfta 6 kilo rakt upp i luften ett par gånger. Kommer nog ha träningsvärk i morgon :) Haha

Förresten så kändes det lite lustigt att vakna i morse och titta sig i spegeln. Så ljust hår :) Tar ju en stund innan man vänjer sig. Men det känns fortfarande skönt.

Nehe, om man skulle ta och greja lite till innan busfröet vaknar.

Puss och hej!

1 kommentar:

Linda sa...

SV: Ja men till en början var man sängliggandes för man inte var van vid smärtan. Man var rädd att fostret skulle ta skada osv.. :/ Nej fy alltså. Hoppas verkligen du mår bättre nu!! Och håller tummarna för att du blir bättre! Ah jag hoppas verkligen att jag blir bättre, klarar inte av att ha de såhär resten av mitt liv, suck! Ta hand om dig och hälsa R! /KRAM