söndag 4 juli 2010

Skaftet

I dag gick jag och Elliot upp före Robert. Fick väcka han 2 timmar senare. Vi gjorde oss i ordning och jag gjorde en melonsallad. Sen tog vi bilen mot Skaftet och till min älskade badplats :)

Det var verkligen fullt med folk överallt. Men som tur var så fanns det plats i både skugga och i solen :) Där var vi i ca 2 timmar. Jag fick dock inte bada :( Allt pga spiralen, men hoppas på att få bada nått i år iallafall :) Elliot skötte sig fint och fick äta ett av sina dagliga mål i skuggan :) Han såg ut att njuta ordentligt.

Vi tog bilen hem sen och styrde mot Kvantum. Där köpte vi blöjor och annat nödvändigt. Sen hem. Efter ett tag började folket droppa in. Vi annordnade lite tacomiddag som resulterade i att duka för 9 personer :) Efter maten spelade vi även lite kubb.

Och nu i kväll har jag och Elliot gått en kvällspromenad i det sköna vädret. Har dock ett litet problem...kan inte gå långsamt. Det måste gå fort :P Jag vet att jag är knasig, men det går bara inte... :)

Det var allt för idag

Puss och hej!

Inga kommentarer: