söndag 1 augusti 2010

Solens strålar

Idag var vädret lite bättre. Natten var bra, Elliot vaknade runt kl 4 då gav Robert mat. Sen sov han till kl 6, och jag tog honom till min säng och vi sov till kl 7 :) Verkar vara så det ska vara nu ett tag fram över. Börjar fundera på om det kanske är dags att börja renovera hans rum så han kan få eget. Han kanske sover bättre då? Vem vet...

Jag har mest plockat och grejat här hemma idag. Knappt varit utanför dörren. Tänkte ta min promenad i morse, men det kändes inte riktigt hundra än... Vi får se...

Jag fick en fin bukett rosor av Robert förut idag :) Han sa att jag fick den för att jag är så underbar ;) Mysigt värre.

I morgon börjar Robert jobba igen och det är dags att få in lite dagliga rutiner här hemma. Men det ska nog gå det med :)

Herregud! Kollade min kalender och det är mer än en månad sen jag vägde mig sist... Vågar nog inte göra det riktigt än...:P Bättre att suga på karamellen ett tag till ;)

Snart är det dags att mata pluttiplutten och sedan krypa till sängs, är lite sömnig.

Puss och hej!

Inga kommentarer: