torsdag 12 augusti 2010

Äpplepaj

Inatt har det varit en jobbig natt. Elliot sov bara till kl 1:55, då började han jollra och sparka med benen i sängen. Provade alla möjliga sätt, men han lyckades inte somna. Så det var bara att ta upp honom och lägga honom hos mig i sängen. Jag vaknade efter en timme och då sov han som en stock. La honom i sin säng och då sov han till kl 3:30. Då fick han mat och sov bara en ynka timma, sen hade jag honom i sängen en stund till, så det blev att gå upp kl 7 idag :S

Vi har varit hos Jenny och Adam idag. Där vankades det smörgås först, sen gick vi en skaplig promenad på en timme, sen åt vi en väldigt god äpplepaj.

När jag kom hem hade Roberts farfar varit här och klippt häcken på framsidan och klippt gräsmattorna på baksidan :) Så snällt av honom.Och nu i kväll har jag tagit lite kort på alla kläder som jag ska lägga ut till försäljning på tradera.

Det har varit väldigt kvavt och kladdigt väder idag.... Trodde det skulle bi åska, men det blev det inte...

Lite bilder från dagen:

Morgonmys med Otto :)

Grabbarna i sina åk på promenaden :)

Lite eftermiddagsmys med Zeus :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: