söndag 15 augusti 2010

Söndag

I natt sov Elliot från kl 19:30 till kl 7:30 :) Helt ok för att vara han. Men han vaknade ju självklart till lite när jag skulle gå och lägga mig runt kl 24. Så jag jag fick ha honom hos mig en stund för att sedan lägga honom i hans säng igen. Sen sov han till 3:30 då han fick mat. Sen sov han till kl 6 och sen fick jag ha honom ytterligare en stund i sängen.

Robert har mest grejat med taket till verandan under eftermiddagen, och jag har haft besök av min lillasyster. Vi åt lite lunch och jag bjöd på fika :)

Och nu till kvällen kom Svärmor och Sväfar förbi. Vi bjöd dem på lite tacomiddag och äpplepaj till efterrätt. De fick även se på när Elliot badade :)

Mätt och belåten hamnade Elliot i sängen runt kl 20. Skönt :)
Det var den söndagen det.
Matad av Farmor


Tacos :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: