måndag 23 augusti 2010

Bubblande

Jag har som bekant inte bloggat i helgen. Jag har haft fullt upp. Vi har nämligen haft namngivning på Elliot i helgen :) Och förra veckan var det lite bak att stå i.

I fredags:

Vi åkte till Karp och lämnade Elliot hos sin farmor och farfar, så vi kunde städa hela huset och baka det sista. De kom med honom runt 23 på kvällen :) Och allt hade gått jättebra. Han är så duktig vår lilla plutt :)

Lördagen:

Var lite pill och fix innan gästerna infann sig. Men alla som fick en inbjudan kom :) Det var rikgtigt trevligt och själva cermonin gick väldigt bra. Vi kunde nog inte haft bättre väder tror jag :) Det var nog de där "uppe" som såg till att det skulle bli så :) Elliot skötte sig fint och gnällde inte det minsta :) Han fick många fina blombuketter och fina presenter.

Vi fick hjälp med att diska och plocka undan snäll familj som vi har :) När alla hade åkt packade vi lite till Elliot. Han skulle följa med farmor och farfar hem och sova över natt. Vi vinkade av dem och sedan satte vi oss och bara andades ut, sen tog vi bilen och handlade lite till kvällen. När vi kom hem lagade vi en romantisk middag som vi njöt av :)

Söndag:

Då var det nerplockning av alla bord och stolar, jag passade på att stäada lite till innan Robert åkte för att hämta lilla plutten :) Sen hände det inte mycket mer

Idag Måndag:

Dagen har mest bestått av bus och åter bus :) Han skrattade med ett gapskratt för första gången idag. Det bara bubblade i honom. Och det han tyckte var roligt var att jag hostade :P Knas. Var ju tvungen att ringa upp Robert som var på jobbet så han fick höra :)

Skulle tränat idag, men kände mig inte riktigt hundra :/ Hade lite ont i magen och kände mig trött och seg... Så det fick bli att stanna hemma...

Det var allt för idag

Det kommer lite bilder från dopet så småningom :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: