fredag 13 augusti 2010

Fredagen den 13:e

Inatt var det en jobig natt igen :/ Elliot vaknade kl 2 och vägrade somna först, sen sov han en liten stund, vaknade igen kl 3 och fick lite mat. Sen somnade han aldrig utan jag fick ha honom i sängen hos mig till kl 7 :/ Han sov inte mycket på den tiden... Suck... Undrar om det beror på värmen? Måste vara så....

I dag har jag hunnit med lite när Elliot har vilat :) Har strykt tvätten och tvättat lite. Har fått Elliot att tycka det är roligt att ligga på mage. Han har börjat vända sig på sidan av sig själv nu, så duktig så :) Och när han väl är på sidan vänder jag honom på mage och då tycker han att det är roligt, sen vänder jag tillbaka honom på rygg och säger heeej lite glatt och det funkar kanon.Han har börjat greppa mer och mer efter saker och håller dem lite längre tid nu med :)
På eftermiddagen gick jag och Elliot in till stan för att möta upp Robert vid Västerport. Mötte Kusin Jennie på vägen :) Efter ett tag kom Robert och vi gick in på Dressman. Han provade kostym till bröllopet vi ska på och fastnade för en jättefin modell som klädde honom bra :) Så vi lade undan den tills på måndag. Sen gick vi till bilen och åkte till affären. Sen hem för att bara mysa och busa med Elliot på hans lekfilt :)
Och nu i kväll ska vi titta på film bara jag och Robert :)

Ser ni koncentrationen :)

Så hittar han munnen tillslut :P

Sötnöt <3

Oväntade blöjbyten kan hända, och det är pappa bra på :) Haha!

Att ligga på sidan är kul :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: