lördag 14 augusti 2010

Hundkojeutflykt

Haha, vi skulle ju titta på film jag och Robert som jag skrev igår. Men jag kan tala om att det blev inte mycket med den. Robert somnade efter halva filmen, så vi struntade i den och jag gick och lade mig i sovrummet. Robert somnade uppe i vardagsrummet i soffan. Han kom ner efter ett par timmar :P Haha, så det kan gå.

Elliot sov lite bättre i natt. Men det är fruktansvärt kladdigt och kvavt även att vi hade veranda-dörren öppen :S Han sov första delen till kl 3:15 fick sin mat och somnade om lite till. Vaknade kl 5. Sen fick han sova hos mig en stund. Sov till kl 7 iallafall, låg och jollrade till kl 7:20. Då gick Robert upp med honom och jag skulle få sovmorgon. Sov bara till kl 9 :/ Kunde inte sova längre...

Jag åt frukost, sen packade vi skötväskan och åkte mot Blankaholm på hundkojetreäff som Svärmor och Sväfar anordnade för deras minikojeklubb. De var ca 40 st små hundkojor :) Elliot var mäkta imponerad av dessa små bilar. Ända tills en av bilarna gasade iväg och han blev lite rädd och bara skrek. Men han grät aldrig som tur var :) Sen avnjöt han sin mat i mitt knä i gröngräset :) Mysigt. Efter lite prat så åkte vi hemmåt igen.

Grabbarna kex är här nu och vi har grillat lite. Nu sitter de och spelar och jag sitter här och bloggar :)

Elliot på sin första hundkojeträff

Han ser ut att ha det riktigt bra :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: