tisdag 31 augusti 2010

En ängel

I natt vaknade Elliot en gång i timmen :( Han var lite täppt och det var nog rätt så obehagligt kan jag tro...

I dag har vi haft en träff med söta Jennica, jag och Elliot. Har dragit mig för att gå på stan med honom och fika. Är så rädd att han ska börja panikskrika eller så, så han stör andra. Men det gick hur bra som helst :) Han skötte sig jättefint. Inget gnäll eller någon panik. Han somnade av sig själv två gånger. Lunchen på Cafe´kannan var supermysig, förutom alla getingar som kom och ville smaka av våra goda sallader :P

Vi gick vidare och traskade igenom "alla" affärer. Det gjorde vi rätt så fort :) Sen bar det av mot apoteket. När vi sedan skulle in där, kom jag på att man inte får ha mobilen på. Sen kom jag även på att jag inte visste hur man sänger av en Iphone :D Haha, gud vad vi skrattade, var tvungen att ringa upp Robert och fråga :P Knasigt värre.

Jag gjorde lite fynd idag:

* Ett par byxor till Elliot
* Bokstäver i safaritema till Elliots rum
* Stumpbyxor till bröllopet

Det var en mycket bra dag idag :) Tack för den trevliga lunchen och shoppingen på stan Jennica :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: