måndag 2 augusti 2010

Äntligen!


Idag vaknade Elliot kl 6 :) Vi låg i sängen till kl 7 då Robert skulle gå upp. Det är så mysigt att bara ligga och gosa.
Efter att Elliot fått sin mat, så begav vi oss på den berömda promenaden. Äntligen fick jag börja gå :D När vi lagom kommit ner för våran backe började det duggregna och jag är ju inte den som ger mig, så på med regnskyddet på vagnen och fortsätta . Men när vi kom en bit på grusvägen vi brukar gå på börj ade det spöregna och därefter ösregna, men jag fortsatte endå :) När jag kom hem var jag jätteblöt. Det var bara att ta av sig och torka :P Men skönt var det och Elliot sov som en stock.

Efter det styrde jag lite här hemma. Sen tog jag bilen till Jossan :) Vi pratade lite och lekte med barnen. Snart är det dags för dem att få en liten till :) Så himla kul!
Och nu i kväll har jag gjort så lite som möjligt :) Elliot har börjat hålla saker som han får tag på längre nu. Är så kul att se att han utvecklas :) Sötnöten.

I morgon är det inget särskillt inbokat. Så vi tar dagen som den kommer :)
Ni får en bild från morgonenspromenad.



Puss och hej!