fredag 6 augusti 2010

Sova säng

Idag sov Elliot till kl 8:30 :) Sensation! Men han låg hos mig i sängen från kl 7 dock, men jag klagar inte :) Vi gick upp och gjorde oss i ordning. Sen tog vi bilen in till Roberts jobb. Mötte upp honom utanför. Sen gick vi vidare till föräldra träffen. Vi blev bara tre familjer mot sex från början. Lite trist, men alla kanske inte kom ihåg... Det var kul att se de andras bebisar iallafall. Elliot verkar vara den som var mest utvecklad. De andra följde inte med lika mycket som han gjorde :) Min lilla sötnöt.

Vi passade på att hålla Robert sällskap på jobbet så vi åt lunchen på hans jobb. Elliot var med :)

Sen åkte jag hem och Roberts farfar kom ut en sväng. Vi rensade alla landen och pillade lite i trädgården. Elliot låg i vagnen och sov :) Vi tog en paus i rensandet och åt bullar och lyssnade på Glenn Miller på verandan. Mysigt.

Robert kom hem runt kl 17:30, och vi åkte till affären en sväng, sen hem och tagit det lugnt.

Det var min fredag.

Puss och hej!

Inga kommentarer: