onsdag 25 augusti 2010

Håll huvudet högt

Idag har vi varit på vår berömda morgonpromenad igen :) Denna gången började det regna hur mycket som helst. Som tur var hade jag regnskyddet till vagnen med mig. Elliot somnade fort som bara den, antar att regnet är sövande i sig :) Han sov till och med när jag var hemma så han fick sova ute på verandan.

Idag har jag pratat med både Siv och Bäckis från jobbet. Siv berättade lite om jobbet. Vi bestämde att jag skulle komma förbi jobbet på måndag då jobbade hon :) Bäckis och jag bestämde att vi skulle ses efter den 16 Sep då hon är på en resa. Då skulle jag och Elliot åka hen till henne. Blir nog trevligt :)

Idag hände nått helt otroligt. Elliot höll huvudet högt :) Han låg på sidan och jag bara puttade till honom lite fösiktigt och han rullade över på mage och slet fram sina händer av sig själv. Behövde inte hjälpa honom. Sen höll han huvudet högt och tittade nästan upp i taket :) Så duktig så.
Vi gjorde om processen ett par gånger och det gick lika bra då med. Man blir ju så stolt *host* :) Sen har vi mest myst och busat hela dagen lång :)



Puss och hej!

Inga kommentarer: