lördag 7 augusti 2010

Regn som faller

Fick sovmorgon till kl 9:30 idag. Robert tog Elliot i morse :) Gick upp och åt frukost tog mig en dusch.

Sen tog jag bilen efterom det regnade. Hade tänkt ta cykeln först, men gav upp det. Mötte Helen vid parkeringen. Vi gick lite på stan och kollade. Jag köpte lite till Elliot och en sak till mig själv :)

Jag köpte:

* 2 pack pyjamasar till Elliot
* Ett par snygga byxor till Elliot
* Två par strumpor till Elliot
* En leksak till Elliot
* En mascara till mig själv :)

Helen och jag tog en lunch på Kaffe Kannan. Vi åt deras berömda kycklingsallad :P Men bordet vi valde var lite roligt. Helen skulle luta sina armbågar på det och vips så flög en planka upp och lossnade. Vi skrattade, därefter bytte vi bord och då när Hon skulle luta armbågarna igen så stod inte bordet så stabilt så det gippade... Haha

Sen följde Helen med mig hem och myste lite med Elliot. Han kräktes ner henne med. Busungen :) Haha.

Och nu i kväll provade vi att lägga honom i sin säng i sovrummet så han kan vila där iställer för i vagnen. Och det funkade jättebra :)

Nehe, nu blir det att ta det lite lungt. Robert har grabbarna kex här och de ska spela hela natten.

Puss och hej!

Inga kommentarer: