torsdag 26 augusti 2010

Ett år

Idag vaknade Elliot kl 6 igen :/ Det gick inte att få han att somna om, men han hann att kissa i min säng :( Läckte väl ut från blöjan... Så kan det gå. Vi gick upp kl 6:30 iallafall.

Efter kl 10:30 fick Elliot sitt lunchmål och vi tog bilen till Eva. Elliot skulle vara där ett par timmar då jag skulle till frissan och klippa mig. Sen göra lite ärenden på stan. Lämnade honom där och tänkte parkera vid Åhmans, men där var det proppfullt. Så jag fick åka till Roberts jobb och parkera där.

Klippningen gick jättebra och jag är supernöjd! Tackar Veronica på Chrisma Hårdesign :) Det kommer bilder på det så småningom. Sen begav jag mig till olika affärer. Skulle hitta nått till Jossan och Johans lilla Moa, Presenter till Mickan som fyller år snart. Hittade även 2 st saker till Elliot och 3 st till mig själv :) Hämtade ut lite paket och styrde vidare mot Eva. Elliot hade skött sig jättebra :) Hon ville knappt lämna tillbaka honom. Haha.

Idag är det exakt 1 år sen jag fick veta att jag var gravid :) Helt otroligt vad tiden går! Kommer aldrig glömma den dagen. Gick upp och kissade på stickan redan kl 5 på morgonen. Kunde inte hålla mig tills jag skulle gå upp ;) Väckte Robert och frågade hur den såg ut :) Gick som på moln hela dagen på jobbet och hörde inte vad någon sa :) Åhhh, och nu är han här, vår lilla Filur :)

Bara några dagar innan han kom ut :)


Bara några dagar innan han kom ut :)

Puss och hej!

1 kommentar:

Jullan sa...

hahaha här vaknar vi klockan 6 varje dag. Då tycker Adam att det är dax att gå upp o lyckas nästan alltid väcka Oscar... Klkcoan 6,45 har vi ätit frukost o Oscar brukar vara ute o köra med sin traktor. ;-)