måndag 30 augusti 2010

Ny vecka

I natt vaknade Elliot med ett gallskrik kl 4. Han ville inte sluta skrika... Undrar varför? Vad som hände... Men när han fick nappflaskan i munnen slutade han. Robert la honom i sängen efter han ätit klart och sov ända till kl 7:05 i sin säng?!. Rekord! Då gick Elliot och jag upp. Han fick sin mat och jag åt min frukost medans han satt och roade sig med babygymmet.

Runt kl 12 bar det iväg till mitt jobb. Jag och Elliot var där och hälsade på. Var trevligt att se alla igen :) De tyckte att Elliot var så söt så. Var inne hos chefen sen sväng med. Hon tyckte han var fin :)

När vi var klara där åkte vi vidare till Eva.Där fick jag lite smörgås och saft (kan fortfarande inte dricka kaffe). Efter det fick Elliot sin mat. När jag sedan skulle byta blöja låg han och sparkade och sprattlade för fullt :) Vi la honom på en filt på golvet så han kunde sprattla. Hunden Lusen ville vara med hela tiden och verkar tycka om Elliot mycket :)

Och nu i eftermiddag har jag varit och storhandlat. Skulle tränat men har haft ont i huvudet hela dagen och trodde verkligen att det skulle gå över, men icke :( Så himla tråkigt.. Vill ju börja nu. Aja, får sikta in mig på torsdag, då jag ska träna med Helen :)


En glad Eva med en mindre glad Elliot


Ni ser ju själva hur glad Lusen är :)

Elliot och Lusen har mysstund


Nöjd god och glad :)

Sötnöt

Puss och hej!

Inga kommentarer: