onsdag 11 augusti 2010

Torsdag

Sovmorgon idag med till kl 8:20. Vi gick upp och myste lite. Sen gick vi en morgonpromenad. Elliot låg vaken ungefär halva rundan sen somnade han. Han sov när vi kom hem med, så jag tog upp vagnen på den lilla verandan på framsidan så han fick sova ute en stund. Denna stund blev en hel timme :) Var nog skönt att sova ute.

Runt kl 13:45 hämtade Robert oss och jag skjutsade tillbaka honom till sitt jobb, och jag tog bilen mot Jossan. Var fikatime och en massa bebisprat :) Det är ju snart dags att få bebis där. Så spännande ju! Vi var där i nästan 2 timmar och Elliot skötte sig exemplariskt :)

Sen åkte vi och hämtade upp Robert och åkte hem. Han åkte vidare till Bosse.
Elliot och jag har busat och jag har fått lite gjort när han sovit. Jag har rensat bort alla kläder i stl 56 nu som han inte kan ha, och lagt dit stl 62 i stället. Jag har strykt hans små skjortor och den fina kostymen :)

Och nu sitter jag här själv, Robert är hos Bosse fortfarande och Elliot ligger i sängen.

Mina två <3

I morgon ska vi till Jenny och Adam en sväng, ska bli trevligt :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: