tisdag 24 augusti 2010

Tisdag

I dag vaknade Elliot kl 6 och var klarvaken. Jag försökte lägga honom hos mig en stund, men vi har antagligen för ljust i vårt sovrum, så han somnade aldrig. Låg mest och sprattlade och pratade för sig själv. Och inte nog med det så kräktes han i min säng :( Det var bara att gå upp.

Vi tog en morgonpromenad. Blev lite piggare av den. Han somnade som alltid precis när jag började närma mig vår gata :) Så han fick sova ute en stund på verandan.

Han har kräkts ner sig 3 omgångar idag :/ Men det är väl så det är. Bara att vänja sig :)

På eftermiddagen tog jag bilen och postade paket. Sen vidare till affären för att storhandla. Vädret har ju inte varit någon höjdare idag. Varför detta ständiga regnande och solsken om vartannat?
Puss och hej!

Inga kommentarer: