måndag 21 juni 2010

Långpromenad

I morse vaknade Elliot kl 7 och ville ha mat. Så det var bara att ge sig upp :) Annars har han varit rätt så skötsam under dagen. På förmiddagen när jag bytte blöja började Elliot helt plötsligt kissa hejdlöst rakt ut på väggen bakom mig och på golvet :P Hade honom en stund i babybjörnselen och det gick lika bra idag :) Hann med att plocka i och ur diskmaskinen.

Framåt eftermiddagen fick vi besök av PM mammas ex-pojkvän. Han ville komma och se Elliot och titta på huset :) Han hade med sig en present till Elliot. En fin body med superman märket på :) Sen bjöd han på lite fika med.

Efter han åkt gjorde jag mat. Det blev pannkakor idag på menyn.

Och nu i kväll har vi varit på en riktig långpromenad med Helen. Det var jättetrevligt och skönt. När vi kom tillbaka följde jag med henne upp i lägenheten. Passade på att ge Elliot sin mat med. Han hann och bajsa i 1 och kissa ner 2 blöjor innan vi åkte hem :P

Och nu i kväll har vi släppt ut stackars Zeus från toaletten som han varit instängd på i mer än en vecka. Ni må tro att han är störtlyckig över att få vara ute :) Sötnöt. Dock får han behålla tratten på huvudet ett tag till...

I morgon ska jag till Jenny och träffa henne och Elisabeth en sväng. Ska bli trevligt :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: