tisdag 22 juni 2010

Shopping

Idag tog jag vagnen med Elliot och traskade bort till Hallströmsgatan hemifrån. När jag gick var det mulet och blåste. När jag kom till vattnet började solen skina och det blev varmt, så jag fick ta av mig jackan :)

När jag kom till Jenny fick jag lite god fruktsallad :) Vi satt och pratade lite skit tills Elisabeth dök upp med sin Wille. Det vart full rulle med Wille, Jennys Theo och lilla Elliot som också höll låda :) Gav Elliot sin mat och sedan traskade han och jag ner på stan för att möt Robert.

Passade på att gå in på Västerport och hälsa på mammas kompis som jobbar i kiosken där. Linda var där med :) Och mitt i allt prat dyker även Britt upp som jag känt sen jag var liten. Lite kul :) Efter ett tag på Robert och vi gick till Lindex och köpte en ny pyjamas till Elliot, gick vidare till H&M. Men där var hissen trasig :( Så Robert fick vänta utanför medans jag kollade på kläder till Elliot. Hittade lite shorts och en skjorta :) Hittade två jeanstunikor till mig själv med :) När vi var klara stannade vi till vid Mc Donald´s och åt lite mat. Elliot skötte sig fint på stan :) Det kändes bra.

När vi kom hem tog vi det lite lugnt och jag fick äntligen lägga ut mina kläder på tradera :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: