lördag 19 juni 2010

Lördag

I morse vaknade Elliot kl 6 och vägrade somna om när jag bytt hans blöja, så det var bara att ge sig upp så han inte skulle störa Robert. Vi har kommit överens om att vi tar varsinn sovmorgon, och det var Roberts idag. Gick upp på övervåningen och la mig i soffan med Elliot och han lyckades sova från 7 till 8 i allafall.

Efter frukosten gav vi oss ut på en promenad jag och Elliot. Det var riktigt skönt idag, med lite blåst med :)

På eftermiddagen tog vi bilen till Verkebäck till den nya godisbutiken med 600 olika sorters godis. Det var riktigt farligt. Min nota slutade på 53 kr.. Men då har jag godis ett tag framöver :) De hade lite gamla sorter som man saknat lite, som blåfiskar, iceminttoppar och en massa annat :)

Middagen idag bestod av grillad lax :P Och nu i kväll har vi blivit bjudna på en lyxig fruktsallad :)

I morgon är det min tur att få sovmorgon :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: