söndag 20 juni 2010

Söndagsbestyr

I morse hade jag äntligen sovmorgon. Sov till kl 9 :) Robert hade hand om Elliot hela morgonen och de hade visst varit ute på en morgonpromenad tidigt, mysigt :)

Provade första gången att ha Elliot i babybjörnselen idag. Det gick riktigt bra :) Han var lugn hela tiden och gillade det :) Så jag fick en del gjort. Hann rensa i linneskåpet, tvätta, fixa kläder till tradera :) Rensade en massa i grönarummet nu så det ser lite mer städat ut nu. Robert röjde i garaget med.

När vi var klara så tog vi bilen och åkte till affären för att handla. Det var första gången vi tog med Elliot in i affären. Och det gick galant :) Han skötte sig fint. På vägen hem stannade vi vid kebabmästaren och köpte med oss mat hem som vi fick äta i lugn och ro. Inget skrik från Elliot alls.

Och nu har jag honom i babybjörnselen igen och han sover :) Försökte lägga ut lite kläder på tradera nyss, men det gick inte :( Typiskt! Får prova igen i morgon.

Och jag har inte behövt amma på mer än 24 timmar :) Känns toppen. Nu börjar det kännas bättre och bättre :)

Nehe, ville mest tala om att Elliot har nog haft en av sina bästa dagar i humöret idag :) Och nu ska vi gå ut till Robert och se vad han håller på med.

I morgon ska vi gå på en långpromenad med Helen :) Det ser vi fram emot jag och Elliot.

Puss och hej!

1 kommentar:

M sa...

Elliot verkar må bra :) Men ammar du inte alls nu? Ha en bra vecka! Kram