tisdag 15 juni 2010

Tisdag

Idag har Elliot varit på lite bättre humör :) Jag har till och med fått lite gjort här hemma. Har tvättat och strykt skjortor.

Vi har hunnit med att gå vår promenad. Men vädret var lite lustigt. Sol med kall blåst och regnmoln borta i kanten.

När Robert kom hem från jobbet, åt vi lite mat, gav Elliot sin mat. Sen tog vi bilen till Lager 157. Jag fick gå ut därifrån när vi skulle betala, för Elliot började skrika. Duktig som jag är så bytte jag hans blöja i mitt knä i bilen :) Sen åkte vi vidare till Karpgatan. Gick ut och gick en runda med vagnen. Sen kom vi på att vi inte hade någon flaska med oss till ersättningen, så jag fick ta bilen till Kvantum och handla. Sen fikade vi lite och Elliot charmade sin farmor och farfar lite :)

Zeus mår som vanligt igen, men verkar frustrerad av att bo inne på toaletten med tratten på huvudet :( Han spinner och vill upp i knät. Nu i kväll har vi tryckt i han sin medicin och tvättat såret. Och det är han inte så förtjust i :/

I morgon skulle det bli fint väder. vi hoppas på det.

Puss och hej!

Inga kommentarer: