onsdag 9 juni 2010

Regn och rusk

I morse sken solen när jag gick upp, men det varade inte länge det :(

I natt har det gått bra. Provade att inte amma under ett mål och det gick bra. Elliot fick äta ur flaskan första gången då och det gick jättebra :) Dock så vaknade han relativt tidigt, men det var för att han hade kissat utanför blöjan så det var blött i sängen :/ Stackars...

Sen provade jag att hoppa över ett mål till under dagen och det gick bra det med. Så nu ska jag fortsätta så ett par dagar. Då kanske brösten så småningom producerar mindre och mindre....

Hade besök av Bäckis idag. Hon gav mig blommor och Elliot fick ett paket. I paketet var det en jättefin plyschdress med byxor och kofta och en fin body. Så snällt av henne :) Hon tog lite kort på Elliot med. Vi fikade och smakade kakan jag bakade i går. Den blev jättebra. När Bäckis sedan skulle åka, passade jag och Elliot på att gå vår dagliga promenad. Det började regna ordentligt när vi gick, men det var bara skönt tyckte jag :)

Väl hemma gjorde jag middag. Och nu i kväll har jag äntligen lagt ut mina kläder på tradera :)

I morgon ska jag äntligen till frissan! Som jag har längtat... Ska bli så skönt och så är det lite spännande. Får se vad frisören säger om att blondera...

Måste bara berätta om vad Elliot gjorde förut idag: När jag skulle byta blöja, kissade han på skötbordet och sen kom det en rejäl stråle som träffade golvet en bit :P Haha! Snacka om att det blev blött :)

Nehe, nu blir det sängen för mig och Elliot.

Puss och hej!

Inga kommentarer: