tisdag 29 juni 2010

Tisdag

Idag Har jag mest tagit det lugnt på förmiddagen. Suttit lite i solen och pratat med Roberts farfar medans Elliot sov lite i skuggan.

Frammåt eftermiddagen traskade jag in till stan med Elliot, för att först posta paket och sedan åka till Helen. Vi tog hennes bil och åkte till Kvantum. Där köpte vi sallad och dryck, körde vidare till en mysig badplats vid Hjorten. Där satt vi i solen och pratade skit. Sen bytte vi om till badkläder och Helen tog sig ett dopp, medans jag fick kärringdoppa mig :) dvs att jag gick ut så vattnet gick upp till knäna och sedan blötte armarna. Får ju inte bada än, förrens jag vet att livmodern är helt läkt efter snittet. Efter badet fick Helen för sig att vi skulle åka till godisbutiken i Verkebäck. Sen vidare hem till Helen för att titta lite på Allsång på Skansen på tv.

Sen hem och ta en dusch, för att sedan gå och lägga mig.

I morgon ska jag på efterkontrollen på Mvc. De ska kolla att jag läkt och sånt.

Puss och hej!

Inga kommentarer: