torsdag 17 juni 2010

Sommarvärme

I morse vaknade Elliot kl 5 och vägrade somna om. Så jag fick lägga honom hos mig en stund så somnade han så jag kunde lägga honom i sin säng igen :) Han sov till kl 7 i allafall.

Idag har vi mest njutigt av sommarvärmen. Elliot har sovit ute i vagnen och jag har suttit i solen lite :)

Elliot och jag gick till Bvc förut idag. Ssk sa att jag snart kunde sluta amma helt. Blir mindre och mindre mjölk nu så :( Lite trist... Vi vägde Elliot med och han väger nu mer 4410 gram. Han har alltså gått upp 600 gram på en vecka. Sötnöt :) Skönt och se att han går upp som han ska iallafall. Nästa vecka är det läkarbesök, så då ska vi besikta Elliot igen. Samma undersökning som på BB.

Efter Bvc gick Robert hem med Elliot i vagnen och jag tog bilen hem. Och nu i kväll har jag varit med mina gamla arbetskamrater på Smugglaren och ätit gott :) Det var väldigt trevligt som alltid med det gänget :) Lovade dem att jag skulle komma och hälsa på på jobbet efter deras semester.

Snart är det dags att ge Elliot mat, sen blir det sängen för vår del.

I morgon ska vi till Eva och mina kusiner på lite avslutningsfika. Tänkte ev gå dit om vädret tillåter :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: