torsdag 10 juni 2010

Lida pin

I dag har Elliot varit en snäll liten pojke :) Jag åkte hemifrån runt kl 13:30 och lämnade Robert och Elliot själva. Tog bilen in mot stan för att gå till frissan.

Var där i nästan 2 timmar. Hon klippte och färgade håret. Jag blev inte så blond som jag tänkt, men det gör inget. Det blev bättre än innan :) Är blondare iallafall :)

Efter jag varit hos frissan passade jag på att gå lite på stan och kolla lite. Träffade två arbetskamrater :) Köpte mig 2-pack leggings.

Sen hem. Sen tog vi bilen och hämtade upp Bosse, handlade och köpte med oss pizza hem :P

Och nu ska vi snart ge oss ut på en promenad alla 4 :)

I morgon ska Elliot och jag först till Roberts farfar på lite lunchmys. Sen blir det släktträff hos Roberts Mormor. Det ska bli trevligt och jag hoppas Elliot uppför sig nu bara :)

Och i morgon ska Robert med Zeus till vetrinären :/ Vi har hittat en stor knöl i nedre delen av magen... Den är 3 cm tjock och 5 cm lång. Vill kolla upp vad det är. Så håll tummarna att det inte är cancer... :/ Han har inte ont eller så, och han är lika gosig och social som innan. Men man vet ju aldrig...

Puss och hej!

Inga kommentarer: