onsdag 16 juni 2010

Sooliga dag

I dag har jag kunnat vara effektiv igen :)Elliot har varit på hyffsat humör och sovit i småstunder. Så jag har hunnit med:

*Tvätta ( Fick till och med julduken tvättad, inte en dag förtidigt) Haha :)
*Planterat mina tomatplantor
*Suttit ute och solat lite
*Planterat lite tagetes i en liten kruka och ställt på trappen
*Lagat mat
*Fått en massa auktioner på tradera sålda

Och nu i kväll har Robert, jag och Elliot gått en promenad in till stan. Först fick vi stanna hos Bosse en sväng och mata Elliot. Han blev plötsligt hungrig. Sen gick vi och köte varsin milkshake och avnjöt i solnedgången vid hamnen :) Sen gick vi hemåt.
Det var till och med ljust när vi kom hem runt kl 22 :)

Och nu har Elliot fått sitt bad, och är nymatad. Dax för sängen för både han och mig :)

I morgon är det Bvc igen, ska bli spännande och se vad han väger :)
Sen ska jag ut med gamla Oriongänget från jobbet och äta på Smugglaren för att fira Mags som fyllt 60 år. Ska bli himla trevligt :) Hoppas bara att jag hittar nått att ha på mig :P

Godnatt!

Puss och hej!

Inga kommentarer: