tisdag 8 juni 2010

Tisdag

Idag har vi varit på Bvc. Elliot har vuxit ännu mer nu :) Han vägde 3830 gram och har alltså gått upp 300 gram. Robert och jag slog vad om hur mycket han hade gått upp och jag sa 200 gram, Robert sa 300 gram, så då fick Robert rätt.

Angående amningen, så är det så att mina bröst inte producerar så mycket mjölk... Så jag ska trappa ner succesivt och gå över helt i ersättningen. Mår inte bra av stressen som blir med amning och ersättningen tillsammans... Vi får prova oss fram. Sköterskan på Bvc sa att det var helt ok och hon förstod mig. Vi ska prova att mata ur nappflaska nu med.

Annars idag har det varit en mycket produktiv dag. Vi har varit i väg en sväng när Robert slutade jobbet. Jag köpte nappflaska och en tillhörande napp med litet hål, så han får kämpa lite med att få ut ersättningen. Vi har köpt olja till grästrimmern och dammsugarpåsar. Dammsugar påsar har vi inte haft på typ en månad :) Men nu är det fixat.

Senare på kvällen hann jag med lite till, tackvare att Robert tog hand om Elliot en stund. Jag har tagit kort och mätt mina kläder jag ska lägga ut på tradera, jag har också hunnit baka en kaka tills i morgon och städa upp lite. Elliot och jag hann med vår dagliga promenad förut idag.

I morgon ska vi få besök av min gamla arbetskamrat Bäckis :) Ska bli trevligt. Och förhoppningsvis hinner jag lägga ut mina kläder på tradera med.

Puss och hej!

Inga kommentarer: