tisdag 1 juni 2010

Utflykt

I morse skulle vi vila lite jag och Elliot, men han vägrade och låg mest och grymtade och spottade ut nappen hela tiden. Tillslut somnade han och vi fick sova ca 1 timme iallafall.

Sen slängde jag i mig min lunch, gav Elliot mat och gjorde mig och Elliot i ordning. Vi skulle åka till min kusin Jennie. Det var första gången vi gjorde en utflykt ensamma med bilen jag och Elliot. Det gick kanon, och jag hittade tillslut vart Jennie bodde. De hade flyttat till hus nyligen.

Det var jättefint, och de höll fortfarande på med renoveringen. Elliot var jättesnäll och skrek inte speciellt mycket, det var mest när han skulle ha ersättningen :)

När vi kom hem passade jag på att tvätta lite av Elliots kläder och lite. Går ju åt att tvätta lite oftare nu :)

Det blev ingen promenad idag, men får ta den i morgon istället :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: