onsdag 3 november 2010

6 Månader

Idag fyller Elliot 6 månader! Gud vad fort tiden har gått.... Hinner ju knappt med. 6 månader sen han plockades ut ur min mage, 6 månader sen jag var 18 kg tyngre :) Haha.

Vi har spenderat dagen med att gå till Öppna Förskolan med Jenny och Adam. Men tyvärr så var det stängt när vi kom :( Men Adam skulle till Bvc och vi beslutade oss för att gå på stan och ta en lunch. Det gick jättebra för Elliot att äta där, men han blev lite gnällig i slutet då han blev trött. Han somnade när vi gick därifrån.

Jag tyckte att vädret vart lite bättre och gav mig upp till Roberts jobb för att lämna bilnyckeln så han kunde ta bilen hem istället så jag fick gå hem. Det gick bra att gå hem, men det blåste lite. Elliot sov som en stock. Drog upp vagnen på vår lilla trapp när vi kom hem. Och han sov ytterligare 30 min till :) Kors i taket. Sen vart det lite mat och bus när han vaknade. Passade på att dammsuga lite och jag fick lite hjälp av Elliot :)

När Robert kom hem fick Elliot en liten present. En träbil :) Han tyckte om den.

Robert åkte i väg nu i kväll. Elliot och jag lekte och busade till Jennica kom. Han gjorde sin första vurpa idag. Han satt upp och välte ner i lekfilten/golvet. Det gick bra, han blev mest rädd tror jag. Är ju sånt som händer.

När jag sedan nattat Elliot kollade jag och Jennica på Grey´s på kanal 5 :) Trevligt med lite sällskap.

Nehe, Robert har fortfarande inte kommit hem, så jag går och lägger mig.

Hjälpsam är han allt ;)
Nu är det något bus pågång
Men vad nu?

Puss och hej!

Inga kommentarer: