måndag 8 november 2010

Gammel-Mormor

Idag har Elliot och jag varit hos Elliots Gammel-Mormor Karin :) Det var väldigt mysigt och det var inte mycket sura miner på Elliot. När vi kom fick jag lite kaffe och smörgås. Efter smörgåsen blev det en god liten bakelse som jag redan glömt namnet på :) Men god var den! Tog en extra i fall jag skulle hamna i svält. Haha.

Efter fikat busade vi lite med Elliot och han fick sitta lite hos gammel-mormor. Han blev lite trött efter ett tag, så då fick han sova lite i soffan medans jag och Karin kollade i gamla fotoalbum. Jag älskar att titta i gamla album :) Efter 30 min vaknade Elliot igen och då var det mer bus. Sen vart han hungrig, så då fick Gammel-mormor mata :) Efter maten spelade Gammel-mormor lite piano för Elliot. Det verkade han tycka om :) Sen begav vi oss hemåt.

När vi kom hem vart Elliot trött igen, så det blev sängen för honom. När Robert kom hem med andan i halsen, passade jag på att laga lite mat. Efter maten packade jag träningsväskan och begav mig till gymmet. Det var lika skönt idag, och jag känner mig starkare än förra veckan :)
När jag duschat och bytt om, tog jag bilen till affären. Men så när jag står och lägger upp allt på bandet får jag se att jag glömt det viktigaste...MATEN TILL ELLIOT!!! Åh....suck... Var bara att gå och lämna det jag just köpt i bilen och gå in en gång till. Och till råga på allt så är det samma kassörska som jag nyss handlat av och hon bara skrattade :) Det är som de säger: Det man inte har i huvudet har man i bena :P Haha

Så nu äntligen har jag packat upp alla varaor och lagt dem där de ska vara, ätit min kesosmörgås.
Nu ska jag sitta här och bara ta det lugnt innan sängen ropar efter mig.

Såhär kan man se ut när man ätit lunch
Hum, det fattas något på bilden
Just det, där var den! :)
Mysigt att sitta i knät på Gammel-mormor
Ser ni ätstilen han har? :)


Puss och hej!

1 kommentar:

Jennica sa...

Sötaste Elliot =)