måndag 22 november 2010

Sömnlöst

Idag vaknade Elliot redan kl 5 :/ Det hördes ett joller som efter en stund övergick till gapskrik. Gick in och stoppade in nappen. Efter bara 5 min var det gapsrik igen... Så höll det på till kl 6:30 :( Gick upp då iallafall och han fick sin gröt. Efter kl slog 8 började han gnida sig i ögonen och verkade trött. Lade honom i sängen och han somnade efter en stund. Men vaknade igen efter bara 20 min :( Försökte få honom att somna om, men icke... Snacka om att man blir frustrerad!

Men vi gjorde oss i ordning och tog bilen till Jenny och Adam. Det regnade ute och var rått :( Hos Jenny lekte vi och fikade. Elliot sov en liten stund, kanske bara 20 min igen :/ När regnet hade avtagit lite tog vi en promenad till Oscar på sitt dagis för att hämta honom :) När vi kom tillbaka fick Elliot sin gröt, sen åkte vi hem.

Väl hemma busade jag och lekte lite med Elliot, sen vart han trött och fick gå och lägga sig. Denna gången sov han lite längre. Han både laga mat och packa träningsväskan :) Efter lite mer en än en timme vaknade han och jag bytte till pyjamasen och vi lekte lite. Gav han vällingen innan Robert kom hem. Sen kunde jag åka och träna.

Det var skönt att vara tillbaka. Dumma hals! Hatar de här tiderna då det är mest förkylningar och halsont. Men träningen gick bra idag och jag höjde ett snepp på ytterligare en maskin idag :)
När jag kom hem tog jag en kesosmörgås. Känner mig helt slut nu och sängen ropar på mig.

Puss och hej!

Inga kommentarer: