torsdag 18 november 2010

Hemmadag

I dag på morgonen när jag skulle ta upp Elliot låg han på tvären i sängen :) Undrar hur han kom dit? Spännande :)

Hur som helst gick vi upp och han fick sin gröt. Sen skjutsade vi Robert till jobbet. Inte kul att behöva gå i snöblandat regn på tvären :/ Usch, det var riktigt rått ute. Hade riktigt ont i huvudet och var täppt i näsan. När Elliot sedan vilade, så passade jag på med. Tänkte att huvudvärken skulle släppa. Jag frös när jag låg där i soffan med en filt över mig och Zeus bredvid. Men vaknade av Elliot som skrek lite. Kände mig inte bättre efter vilan. Så jag fick lämna återbud till Jenny. Skulle träffat henne och Adam idag :( Men jag ville inte smitta dem heller...

Kände mig inte bra alls :( Men så tog jag tjuren vid hornen och åkte till affären iallafall. Var mer eller mindre tvungen. Sen hem igen. Elliot och jag har busat och grejat idag. Huvudvärken gick över efter ett tag, men jag är fortfarande täppt :/

Han sov 1 timme nu på eftermiddagen. Men därimot vid lunch blev det bara en 30 min :/ Elliot börjar gapa och tjura. Och så händer samma sak som igår. Men denna gången började det precis när jag skulle göra vällingen. Alltså innan kl 18. Men det blev bra sen när han fick sin välling.
Sen har han varit riktigt trött nu på kvällen. Kanske inte är så konstigt när han inte sover som han ska.

Sitter och väntar på Robert som ska komma hem från jobbet. De har nått event. Får se om han kommer hem innan jag går och lägger mig.

Min hals är fortfarande inte bra :( Suck...

Det var allt för idag.
Här ligger han på tvären :)
Busunge :)
Här planeras det nog busOch skorna kan jag inte låta bli, det är spännande :)I be back :)
Puss och hej!

Inga kommentarer: