torsdag 25 november 2010

Magen

I morse vaknade Elliot och höll låda runt kl 5:30 :/ Mindre kul kanske, men försökte i nästan en timme innan han somnade om för att gå upp kl 7 igen. Han fick sin gröt och jag åt min frukost. Och när jag sitter där vänder han sig från rygg till mage. Och han var så lycklig. Han kunde minsann ligga där och sprattla utan att protestera. Han grejade lite med leksakerna. Sen vände jag honom till rygg igen och vips så låg han på mage igen :)

Sen när han skulle gå och lägga sig, så väntade jag ända tills kl var 9. Sen gick jag ner och lade honom i sin säng. Han somnade. Då passade jag på att gå ut och skotta snö igen. Det hade ju snöat lite till i natt och plogbilen var och plogade, så det kom upp en snövall till garageinfarten. När det var klart kunde jag ta det lugnt ett tag till. Elliot sov i 1,5 timme :) Sen fick han lunch och jag grejade lite.

Robert kom hem på sin lunch, åt lite och sen skjutsade han mig och Elliot till Jossan. Vi spenderade hela eftermiddagen där. Mysigt. Där har han också vänt sig flera gånger :) Vi gick en sväng i blåsten och snön. Frös nästan öronen av mig :/ Burrr. Rober kom och hämtade oss och vi åkte lite ärenden innan vi kom hem.

Nu sitter jag här och grejar lite. Tänkte ge mig på crosstrainern lite senare + lite magövningar. Behöver nog inte träna armarna och ryggen då jag skottat en massa snö i 2 dagar nu :)

Tog av en händelse upp mina gamla anteckningar förut om mina mått när jag började viktresan från graviditeten. Kollade mina senaste mått och tog nya. Det var väldigt kul och se :)
Hade minskat 3 cm i midjan, 5 cm på låren och 2 cm på rumpan sen i Augusti. Sånt gör att det hela blir roligt och att man får mersmak :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: