onsdag 17 november 2010

Stan

Idag skulle vi gått på Öppna Förskolan och Robert skulle följt med, men han kände sig inte piggelin, så vi struntade i det. Men bestämde oss för att ta en lunch på stan ihop :) När jag gjorde i ordning Elliot och la honom i vagnen så helt plötsligt sitter han upp :) Jag la honom ner igen och han satte sig upp. Knasunge! Hur som helst så gick vi in till stan. Det blåste kallt vid vattnet.

Vi mötte upp Robert vid Rådhustorget och vi gick till Café Kannan. Jag tog en kycklingsallad utan pasta och Robert en med pasta :) Elliot satt och slog med händerna och leksaker på bordet. Han kunde sitta jättebra i barnstolen de hade. Efter lunchen gick vi lite på stan innan Robert började.

Sen mötte jag Linda som fick barn i Söndags. Han var så liten och söt :) Vi pratade lite förlossningsprat. Sen gick jag hem igen. Tyckte nästan att det hade blivit kallare :S När vi kom hem var det dags för gröt igen. Sen busade vi en stund innan han blev trött. Och tråkig som han var så sov han bara i 20 min och vägrade somna om. Han var väldigt gnällig och gapig. Så himla tråkigt :( Sen skulle han ha vällingen redan kl 18. Efter den blev han nöjd. Passade på att städa lite här hemma med. Dammsugade och Elliot skulle bara ha dammsugar slangen :P Sötnöt. Sen busade vi och bytte til pyjamas.

Jennica kom hit med för vi skulle kolla på Grey´s på tvn. Jennica hade med sig en present till Elliot. En söt mjukiselefant. Vi busade lite med han innan han skulle gå och lägga sig. När han somnade gjorde vi lite fruktsallad med vaniljvisp :)

Tack för en trevlig kväll Jennica :)

Nu blir det sängen.På promenaden hemJag vill hjälpa till :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: