söndag 7 november 2010

Kalas

I natt vaknade jag först kl 4, sen kl 5, kl 6, kl 7, kl 8 och sist 8:30. Det märks att kroppen är inprogramerad på Elliots tider då han brukar vakna till. 8:50 gick jag upp efter att ha legat och stirrat upp i taket en stund :) Tog på mig kläder och mössa. Begav mig ut på en morgonpromenad med min Ipod. Bara den och jag, ingen barnvagn :) Det var så skönt och solen lyste mig i ansikten där jag gick. Det var frost ute med, så allt var så vackert. När jag kom hem åt jag lite frukost, tog mig en dusch och väckte Robert som sov. Sen skjutsade jag Robert till lanet, åkte vidare mot Karpgatan för att hämta Pluttiplutten. Stannade kvar ca 1 timma. Begav mig vidare till Markör och söta Jennica. Vi gick en promenad och delad ut lite reklam om hennes företag :)

Sen åkte vi hemåt. Sen vart det dags att göra sig i ordning för lite kalas :) Vi åkte till Martin och Helen. Där fick vi en väldigt god smörgåstårta och Elliot höll låda som vanligt :) Han fick sin gröt och sin pyjamas, sen somnade han i Helen och Martins säng, med Ruffe som vakt :) Efter någon timme begav vi oss hem.

Nu är det nog dags för sängen...

Puss och hej!

Inga kommentarer: