torsdag 4 november 2010

Lan

Idag har Elliot varit hos Eva en sväng medans jag varit och tränat. Det var lika skönt som alltid. Har avancerat mig igen med två nya övningar i magträningen. Och det roliga är att jag känner hur starkare jag blir för varje gång :) När jag kom hem till Eva så passade jag på att äta min lunch som bestod av lax och blomkålsmos. Till efterrätt en banan. Perfekt. Efter det skulle Eva iväg och jobba, så jag och Elliot åkte hemåt.

Han somnade som alltid i bilen påväg hem, men jag kunde lägga honom i sängen när vi kom hem. Han sov nästan 2 tim :) Sen har vi mest busat och lekt här. Robert slutade tidigt idag för att kunna vara med på lanet i bryggaren. De har grejat med det hela eftermiddagen. Jag och Elliot passade på att åka dit och kolla lite. Det var första gången han var på lan och han verkade gilla det :) Haha.
Robert skjutsade hem oss så han fick bilen tills i natt när han ska hem. På vägen hem hörde vi ett konstigt ljud i baksätet, det var Elliot som satt och smackade med munnen :) Så söt så.

Han fortsatte sen när vi kom in och han låg på sin filt och lekte.

Det var allt för idag, blir nog sängen tidigt idag. Känner mig helt slut. Fast på ett bra sätt :)

I morgon blir det först simhallen med Helen och Elliot. Han ska få bada för första gången. Ska bli spännande!

Sen till kvällen är jag och Elliot bortbjudna till Jennica. Hon ska bjuda på lite god mat och så ska vi kolla på film :)

Puss och hej!

2 kommentarer:

Jennica sa...

Tack vännen, va gullig du är! JA ÄNTLIGEN! :D Kram, ses imorn!

Linda sa...

SV: Ja, men visst ser det mysigt ut :) hihi, hoppas den lille kommer trivas. har försökt o få till det lite hihi :D och tycker faktiskt jag har lyckats rätt ok :D hehe