lördag 27 november 2010

Maginfektion

I natt sov jag inget vidare. Det malde och malde i min stackars mage. Robert gick upp med Elliot och jag låg kvar en stund. Sen sprang jag på toaletten 2-3 gånger. Gick upp runt kl 10. Försökte få i mig lite frukost, men fick bara i mig lite yougurt och en halv smörgås.

Gick och la mig på soffan under filten en stund. Mådde riktigt illa :( Efter en stund gick det inte att hejda. Jag kräktes :S Uscha, det värsta jag vet är att kräkas. Fick sitta och hulka ett bra tag på toaletten. Robert kom in på toaletten med ett glas vatten och klappade mig på huvudet. Sen gick det över. Jag gick åter till soffan. Började frysa och mådde fortfarande illa.

Febern steg först 37 grader, sen 38 grader...

Till kvällen började jag känna att det var dags att försöka äta nått. Det enda jag fått i mig var vatten och ett glas saft :/ Fick bara i mig lite yougurt med lite fullkornsringar. Mådde fortfarande pyton. Lederna började värka ordentligt. Hur jag än låg så gjorde det ont. Jag var så varm. Tillslut gjorde det så ont i lederna så jag ville gråta... Försökte gå ner och lägga mig i sängen när klockan närmade sig 22. Höll nästan på att svimma ett tag... Uscha.... Somnade efter ett tag med kräkshinken brevid dängen och ett glas vatten på nattduksbordet.

Puss och hej!

Inga kommentarer: