onsdag 24 november 2010

Klädbyten

Idag har det varit en sån dag då Elliot har varit precis omöjlig :( Han har kräkts ner sig 5-6 gånger så jag har varje gång, fått byta kläder på honom. Han har varit mycket pipig och gnällig :(

Provade att gå och lägga mig med honom i vår säng när han skulle sova efter kl 8:30. Och han somnade, men sov bara 20 min igen :/ Inte konstigt att han är gnällig kanske...

Fick lite gjort när han sov en timme på eftermiddagen. Skottade all snö här hemma och hos grannen. Tog med mig babywatchen i fickan på jackan så jag hörde om han gnydde :) Och det gick väldigt bra.

När Robert kom hem från jobbet, så var det dags att åka och hämta upp Bäckis. Vi åkte vidare till Lena en gammal arbetskamrat som skulle han middag i kväll med oss från det gamla gänget Orion på Tre Bröder. Det var halt på vägen :( Men vi kom fram och det bjöds på mycket gott :)
Vi åkte hemåt runt kl 22. Var lika halt och läskigt på vägen hem, men det var inte lika många bilar ute då.

När jag kom hem skottade jag snön igen. Känner mig rätt så mör i armarna och axlarna nu kan jag tala om :) Nehe, nu skriker sängen på mig!

Puss och hej!

Inga kommentarer: