lördag 6 november 2010

Lan

I morse gick Elliot och jag upp själva, Robert låg fortfarande kvar i sängen då han kom hem tidigt i morse. Men vi styrde lite som vi brukar jag och Elliot. Han fick frukost, låg och lekte lite tills han blev trött, sen fick han sova en stund. Sen väckte vi Robert och myste lite i sängen alla 3 :) Sen gav Robert Elliot sin lunch medans jag packade väskan och lite.

Sen bar det av mot Karpgatan. Elliot skulle sova över natt hos Farmor och Farfar :) Vi stannade en stund och fikade lite. Sen skjutsade jag Robert till lanet och jag körde vidare för att köpa en present till Helens Martin som fyller år i morgon. Hittade precis det jag sökte :) Sen åkte jag hem med presenten och gjord emig i ordning. Åkte vidare till lanet.

Nu har jag suttit här i flera timmar :) Och idag känner jag mig extra sprallig, varför vet jag inte, men jag bara är det ;) Blir nog att åka hem skapligt, vill ju sova ut lite i morgon iallafall.

Puss och hej!

Inga kommentarer: