tisdag 16 november 2010

Gåstol

Idag har vi varit hos Elliots Gammel-Mormor. Det var lika trevligt som alltid :) Jag fick lite smörgås och kaffe när jag kom. Sen lite ostkaka med blåbär, hallon och vispgrädde :P Elliot fick smaka lite saft från blåbären och hallonen. Han sa: mmm :)

Sen vart han trött och fick vila lite medans jag och Karin kollade i fotoalbum :) När han vaknade sen, spelade Karin piano och sjöng för Elliot. Det tyckte han om :) Han stod och hoppade i mitt knä och bara log. Elliot fick sitta i Karins knä och provspela på pianot, det tyckte han också om :) Sen vände det tvärt och jag misstänkte att det var grötdags. Så det var bara att skyffla in och fort skulle det gå. Efter det var han nöjd ett tag till. Sen fick han lite magknip. Kanske inte är så konstigt när han ska äta så snabbt.

Sen åkte vi till Janne Banan och möte upp Roberts farfar. Vi skulle titta på en gåstol till Elliot. Han ville så gärna köpa en. Och vi hittade en jättebra :) Sen åkte vi hem.
När Robert kom hem passade vi på att bygga ihop den, men nått var knas och jag han inte med att få se när Elliot satt där i. Jag skulle åka till Eva och barnen. Vi skulle ha lite filmkväll :)

Vi såg Trollkarlens lärling. Den var helt ok :) Robert hade fått ihop stolen och Elliot hade fått sitta i den med.

Nehe, nu blir det sängen.
Ni ser koncentrationen va? Nästan som om han läste noterna :)
Ligga ner över pianot funkade bra det med
Han kanske blir en pianistI sitt nya åk :)
Puss och hej!

Inga kommentarer: