söndag 21 november 2010

Min inspiration

Sitter här och funderar över min utmaning. Har redan kommit långt. Har mina mål som jag satt upp i smyg :)

Har redan tagit 2 av dem.

Det ena var att gå ner alla gravidkilon till min "vanliga" vikt. Och det klarade jag på 4 månader :)

Det andra att bygga muskler och få en plattare mage.

Har påbörjat mitt muskelbygge och det går över förväntan. Min mage har blivit plattare och jag har minskat i midjemått :) Och jag har fått smalare lår på köpet. Haha. Det trodde jag aldrig skulle ske. Har alltid haft komplex för mina lår och att de varit så "breda". Har liksom varit rädd för att bygga muskler där. Men nu ser jag ju att det är ju helt tvärt om :) Det är nog första gången i mitt liv som jag faktiskt kan ha alla och då menar jag "ALLA" mina jeans utan det där klassiska felen som: Av dem får jag blubbmage, de sitter åt för hårt på låren, de sitter åt för hårt i midjan... ja, ni vet hur jag menar ;) Det existerar inte i min garderob längre. Haha

Och det sjuka är att jag nu inte har kunnat träna på nästan 2 veckor pga ont i halsen. Och jag har nästan märkt mer skillnad nu under min "viloperiod" tror fasen att det är bra att vila lite i bland. Kroppen behöver det. Men nu ska jag på det igen. I morgon är en ny vecka med nya tag och nya mål! Ser redan fram emot det :D Och vet ni... Jag älskar det!

Och jag säger bara... Det ska gå! Skam den som ger sig! Go, go :)

Uppdaterar er när jag nått fler mål :)

Puss och hej!

1 kommentar:

Jennica sa...

Du är så duktig vännen och en riktig inspirationskälla!! PUSS <3