fredag 5 november 2010

Simhallen

Idag har jag och Helen varit med Elliot till simhallen. Han började skrika lite i omklädningsrummet när jag började klä av honom. När vi kom till duscharna vart han ännu mer ledsen. Duschstrålen var ju så hård mot hans mjuka hud :/ Men jag fick honom blöt tillslut. Sen gick vi mot bassängen.

Jag började med att gå ner och sätta mig med Elliot i knät i trappen. Det gick jättebra och han började plaska lite försiktigt med händerna. Sen fick han syn på en flytmadrass som såg ut som en krokodil. Den skulle han ta i. Sen började lite större barn i bassängen att skrika och blev lite stökiga. Då var Elliot ledsen igen. Men det gick över lika fort som det kom. I det stora hela gillade han nog det ganska mycket :) Sen var det ju duschmomentet igen, men vi hittade en dusch med bättre munstycke, så det gick bättre. När vi klätt oss, tog vi bilen till Helen. Hon sprang upp och bytte kläder, sen gick vi en promenad på ca 1 timme. Elliot fick sin mat runt kl 15, sen åkte vi hem.

Skulle ätit middag med Jennica nu på kvällen, men hennes pojkvän och hon kände sig inte så bra och ville inte riskera att Elliot skulle bli sjuk. Väldigt omtänksamt :) Så det blev att stanna hemma. Och just då får Elliot för sig att bli på sämsta möjliga humör :( Han har gapat och skrikigt oavbutet nästan hela kvällen, och sov bara 20 min nu på kvällen med :( Men tillslut fick jag honom att sova.

Blir nog att lägga mig tidigt. Robert är på lan idag med.

Första doppet

Koncentration
Lite bus
Att ha något att hålla sig i var bra
Faster Helen och Elliot

Puss och hej!

Inga kommentarer: